seo

seosite

seo

seosite

طراحی سایت چاپخانه آنلاین


طراحی سایت چاپخانه آنلاین

طراحی سایت چاپخانه آنلاین : آیا وب سایت شرکت چاپ شما صرفاً یک «کارت ویزیت دیجیتال» است یا واقعاً کسب و کار جدیدی ایجاد می کند؟

طراحی سایت چاپخانه آنلاین

امروزه اکثر مردم از اینترنت برای تحقیق در مورد شرکت‌ها استفاده می‌کنند، خواه شما محصولات یا خدمات را بفروشید. وب سایت شما باید از چاپخانه های دیگر متمایز باشد تا مشتریان را متقاعد کند تا با شما ارتباط برقرار کنند.

طراحی سایت چاپخانه آنلاین
طراحی سایت چاپخانه آنلاین

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی

نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی سایت چاپخانه آنلاین باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود.

چگونه می توانید توجه مردم را جلب کنید؟

برای شروع، همه چیز به طراحی سایت چاپخانه آنلاین شما مربوط نمی شود، اما گیر افتادن در اینجا آسان است. در حالی که مهم است که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش باشد و طراحی تمیزی داشته باشد، راه های استراتژیک دیگری نیز وجود دارد که تاثیر اولیه قابل توجهی داشته باشد.

5 راه برای طراحی سایت چاپخانه آنلاین

در اینجا میخواهیم به چند روش مختلف برای طراحی سایت چاپخانه آنلاین اشاره کنیم:

  1. صفحه درباره ما را بهینه کنید
    اگر به تجزیه و تحلیل خود نگاهی بیندازید، احتمالاً متوجه خواهید شد که صفحه درباره شما پربازدیدترین صفحه در وب سایت شما است (پس از صفحه اصلی). این باعث می شود که یکی از مهمترین صفحات باشد.
    آنها می خواهند بفهمند شما چه کار می کنید. آن‌ها به دنبال این هستند که چه چیزی کسب‌وکار شما را خاص می‌کند و چرا باید به‌جای چاپگری که در کنارشان است ، به سراغ شما بروند. به اشتراک گذاری داستان خود به این معنی است که چگونه مزیت رقابتی خود را نشان می دهید و با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد می کنید.
  1. اثبات اجتماعی
    اثبات اجتماعی شکل قدرتمندی از نفوذ است. از این گذشته، ما به توصیه های دوستان و خانواده خود بیشتر از تبلیغات اعتماد داریم. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای اثبات اجتماعی از جمله توصیفات، بررسی ها، بخش های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و آرم های شرکت استفاده کنید.
    اضافه کردن لوگوی شرکت به طراحی سایت چاپخانه آنلاین شما روش سریع دیگری برای ایجاد اعتماد است. پس از کار با هر مشتری، شروع به بررسی کنید. این می تواند حضوری یا از طریق ایمیل باشد.
  1. یک فرم نقل قول موثر بسازید
    شما می‌خواهید که فرم قیمت‌دهی شما تا حد ممکن راحت و ساده باشد تا سفارش را برای مشتری‌تان آسان کند. از سوی دیگر، شما همچنین باید اطلاعات کافی برای ارائه یک نقل قول دقیق به دست آورید.
    فرمول مناسب چیست؟
    به هر خدماتی که ارائه می دهید ، نگاه کنید. بسته به تخصص چاپگر شما، فرم شما متفاوت به نظر می رسد، اما این لیست نقطه خوبی برای شروع است:
    • اطلاعات تماس: نام، ایمیل، شماره تلفن، آدرس و غیره.
    • نوع محصولات
    • تعداد
    • اندازه
    • نوع کاغذ و جوهر (روکش دار در مقابل بدون روکش)
    • زمان چرخش
    • درخواست برای هر گونه تکنیک چاپ خاص

معنی این گزینه ها را با جزئیات توضیح دهید. در حالی که اکثر سفارشات شما احتمالاً از مشتریان قبلی هستند، وضوح به شما کمک می کند تا بهترین قیمت را برای نیازهای مشتری خود ارائه دهید.

  1. خدمات خود را توضیح دهید
    اکثر چاپگرها خدمات متفاوتی از یکدیگر ارائه می دهند. شما ممکن است در چاپ نوع خاصی از محصول تخصص داشته باشید. آیا شما یک چاپگر برای بنرها و تابلوهای بزرگ هستید؟ شاید روی چاپ صفحه یا چاپ کتاب تمرکز کنید؟
    انواع موادی را که می توانید روی آنها چاپ کنید، محبوب ترین خدمات و کارهایی که می توانید برای مشتریان خود انجام دهید را فهرست کنید. عکس‌های پروژه‌های قبلی را که تکمیل کرده‌اید نیز اضافه کنید! ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما شما می خواهید به مشتریان خود ایده ای از فرآیند خود و نحوه کار با شما ارائه دهید.
    جزئیات خدمات خود را روشن اما مختصر نگه دارید. ممکن است کاربر شما صفحه شما را مطالعه نکند اما حتما لیست خدمات شما را میبیند.

مزایای بی‌شمار طراحی سایت چاپخانه آنلاین

سیستم‌های آنلاین در حال متحول کردن همه بخش‌های تجاری و فناوری هستند و صنعت چاپ نیز عقب نمانده است. اگر یک تجارت چاپ دارید یا تجارت شما به شدت به چاپ وابسته است، طراحی سایت چاپخانه آنلاین سودمند است. در اینجا مزایای آن آورده شده است:

طیف گسترده ای از راه حل های وب برای چاپ

هنگامی که یک وب‌سایت چاپ دارید، این نرم‌افزار اغلب با راه‌حل‌های استاندارد چاپ الکترونیکی مانند ارسال کار، پیش‌نمایش آنلاین، بررسی پیش‌چاپ، رابط‌های غنی، بازاریابی متقابل رسانه‌ای، کارت پستال، داده‌ها، چاپ عکس و کتابچه ارائه می‌شود. همه این خدمات در یک صفحه در دسترس هستند. انتشارات پیش از چاپ به ویژه به مشتری، طراحان گرافیک و چاپخانه ها امکان ایجاد، طراحی، ویرایش و تأیید کارهای چاپ آنلاین را می دهد.

گنجاندن خدمات تجارت الکترونیک

با یک وب سایت چاپی، نیازی به داشتن سایر خدمات تجارت الکترونیک مانند طراحی وب سایت، میزبانی، بازاریابی بین رسانه ای و ذخیره سازی آنلاین نیست. اینها با یک صفحه فروشگاه ادغام شده اند و کسب و کار شما می تواند با استفاده از پیام رسان های آنلاین برای سایت های وب ، مشاغل را مستقیماً از دسکتاپ به روز کرده و بازیابی کند.

گنجاندن خدمات تجارت الکترونیک
گنجاندن خدمات تجارت الکترونیک

فرصت های جدید برای کسب درآمد

با در دسترس قرار دادن کسب و کار خود برای همه از طریق اینترنت، بازار و فرصت های جدیدی برای درآمد به شما می دهد که در صورت طراحی سایت چاپخانه آنلاین از یک مرکز منطقه ای واحد، نمی توانید به آن دست پیدا کنید.

استقرار سریع‌تر و ساده‌سازی کارهای چاپی

مدیریت ویترین های وب برای چاپ آسان و سریع است. ارسال مستقیم سیستم ویترین فروشگاه به مدیران به این معنی است که گردش کار ساده شده است. ارتباطات، اگر سریعتر باشد، به این معنی است که کارها می توانند سریعتر تحویل داده شوند، توسط سیستم راه حل چاپ ارزیابی می شوند، در صورت لزوم، اصلاحات توسط مشتری قبل از اجرای کار انجام می شود و نتایج به موقع تحویل داده می شود.

همه اینها را می‌توان انجام داد، از جمله پرداخت آنلاین بدون نیاز به حضور فیزیکی، که ثابت می‌کند طراحی سایت چاپخانه آنلاین ، استقرار سریع‌تری دارد.

مزایای چاپ حرفه ای

  1. کیفیت بالا
    چاپگر اداری شما می تواند به راحتی کاغذهای باکیفیت را چاپ کند ، اگر تعداد آنها کوچک باشد. با این حال، در مورد یک دسته بزرگ از کاغذ، حفظ کیفیت برای چاپگرهای معمولی تقریباً غیرممکن است. جوهر چاپگرها باید هر از چند گاهی تعویض شود و ممکن است کار نامرتبی باشد.
    در شرکت های چاپ چنین مشکلی وجود ندارد. آنها پیشرفت های تکنولوژیکی و چاپگرهای پیچیده ای دارند که به راحتی می توانند حجم زیادی از کاغذ را بدون کاهش کیفیت آنها اداره کنند. آنها همچنین خدمات پرداخت بهتر یا چاپ UV و مقاوم در برابر آب را به شما ارائه می دهند که در یک دفتر امکان پذیر نیست.
  1. رنگ ثابت
    رنگ نقش مهمی در جلب توجه مشتریان دارد. استفاده از چاپگرهای اداری به دلیل استفاده از جوهر به شما اجازه نمی دهد رنگ ثابتی داشته باشید. علاوه بر این، انتخاب رنگ ها نیز با چاپگرهای معمولی محدود است و نمی توانید رنگ های مورد نظر را برای چاپ های خود دریافت کنید.
    تجهیزات مورد استفاده توسط شرکت های چاپ حرفه ای رنگ ها و طرح های روشن را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، نمایش رنگ و تکرار بهتری با ماشین آلات تجاری دریافت می کنید. این تضمین می کند که چاپ های شما دارای گرافیک با کیفیت بالا و رنگ ثابت برای خوانایی بهتر هستند.
  1. سرعت
    چاپگرهای اداری قادر به چاپ سریع نخواهند بود. علاوه بر این، تعداد کاغذهایی که یک چاپگر معمولی می تواند تحمل کند نیز محدود است. این مورد در مورد چاپگرهای پیچیده صادق نیست. اگر می خواهید در اسرع وقت پرینت های باکیفیت دریافت کنید، یک شرکت چاپ تجاری می تواند در چنین موردی به شما کمک کند.
    آنها می توانند کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. اگر مهلتی برای کار خود دارید، هرگز به چاپگر اداری خود اعتماد نکنید. طراحی سایت چاپخانه آنلاین در عوض، با خیال راحت از خدمات شرکت های چاپ حرفه ای استفاده کنید.
  1. راحتی
    چندین شرکت چاپ نیز در تیم خود طراحان گرافیک دارند. می‌توانید ویژگی‌هایی را که می‌خواهید در پرینت‌های خود به او بگویید و او ایده‌های متفاوتی را ارائه خواهد کرد. فقط طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و کار شما تمام می شود. دیگر نیازی به سردرگمی در مورد چاپ ایده ها نیست. تمامی کارهای شما تنها با یک سفارش انجام می شود.
  1. تنوع
    یک چاپگر اداری قادر به چاپ همه چیز مورد نیاز یک شرکت نیست. با این حال، یک شرکت چاپ حرفه ای می تواند هر چیزی را برای شما چاپ کند. مانند:
    • بروشورها
    • کارت بازرگانی
    • نوت بوک
    • جزوات
    • تراکت
    • کاتالوگ ها
    • پوسترها
    • کارت پستال
    • تقویم ها
    • دعوت نامه ها

همچنین خدمات صحافی، لمینیت و دوخت زین را نیز ارائه می دهند.

10 راه برای جذابیت بیشتر وب سایت برای مشتریان

10 راه برای جذابیت بیشتر وب سایت برای مشتریان
10 راه برای جذابیت بیشتر وب سایت برای مشتریان

1) یک نام دامنه جذاب انتخاب کنید

به یاد داشته باشید، نام دامنه شما نباید نام کامل شرکت شما باشد. فقط کافی است که یک نام مرتبط ولی جذاب انتخاب کنید.

2) حرکت را آسان کنید

وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما می‌رسند، باید بتوانند با حداقل تلاش به محصولات و خدمات اصلی شما برسند. باید درست در مقابل آنها باشد. اگر آنها مجبور باشند زمان زیادی را صرف جستجو از صفحات وب کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، تجربه بسیار ناخوشایندی برای آنها خواهد بود.

3) از تصاویر استوک اجتناب کنید

در حالی که استفاده ساده از تصاویر استوک در سراسر سایت وسوسه انگیز است، بهتر است از تصاویر خود استفاده کنید. عکس های پرسنل، محل و هر چیز دیگری که با خدمات شما مرتبط است ، طراحی سایت چاپخانه آنلاین به ایجاد حس اعتماد در مشتریان بالقوه کمک می کند.

4) سایت خود را به طور منظم به روز کنید

مهم نیست در چه صنعتی هستید، بازدیدکنندگان بیشتر به چیزهای جدید علاقه مند هستند. اگر آنها به بخش وبلاگ طراحی سایت چاپخانه آنلاین شما نگاه کنند و متوجه شوند که آخرین مقاله شما 3 سال پیش ارسال شده است، دو چیز به آنها می گوید:

بخش وبلاگ شما نادیده گرفته شده است. پست های وبلاگ شما قدیمی است و ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که از آن زمان جایگزین شده است. با افزودن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم به سایت خود، بازدیدکنندگان جدید خود را تحت تأثیر قرار می دهید و به بازدیدکنندگان قبلی دلیلی برای بازگشت به سایت خود می دهید.

5) اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است (سازگاری با موبایل)

از سال 2016، افراد بیشتری نسبت به رایانه های رومیزی از دستگاه های تلفن همراه برای مرور وب استفاده می کنند. از آن زمان، شکاف بین استفاده از تلفن همراه و دسکتاپ تنها به افزایش ادامه داده است. در این صورت، وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. این شامل داشتن یک وب سایت واکنش گرا است که نسخه ای از سایت شما را که برای دستگاه خاص آنها بهینه شده است نمایش می دهد و بهترین تجربه کاربری ممکن را تضمین می کند.

6) یک صفحه مفصل «درباره ما» ارائه دهید

هنگامی که شخصی از سایت شما بازدید می کند، ناگزیر مایل است در مورد تاریخچه شرکت شما و کارکنان آن، به ویژه کارکنان ارشد اطلاعات کسب کند. داشتن این مورد به ایجاد اعتبار کمک می کند و همچنین میتواند هر گونه شک و تردیدی که ممکن است مشتری در مورد تجارت با شما داشته باشد ، برطرف کند. شما باید بتوانید آنها را متقاعد کنید که عملیات شما واقعی است.

7) ویژگی های وب سایت خود را بهبود بخشید

اگر سایت شما از قبل وبلاگی ندارد، آن را ایجاد کنید. اگر خدمات حیوانات خانگی ارائه می دهید، اما گالری ندارید، یکی اضافه کنید! بازدیدکنندگان مشتاقند ببینند حیوانات خانگی مورد علاقه‌شان پس از دریافت خدمات درجه یک، چه شکلی خواهند بود. به این فکر کنید که چه چیزهایی را می توانید در سایت خود اضافه یا بهبود بخشید تا تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان افزایش دهید.

8) یک بخش توصیفات اضافه کنید

چه راهی بهتر از اینکه مشتریان قبلی تجارب خود را با شرکت شما شرح دهند، برای جذب دیگران به درخواست خدمات یا خرید محصولات از شما وجود دارد.

به طور معمول، هنگامی که مشتریان از خدمات بدی که دریافت می‌کنند شکایت می‌کنند، برای توضیح اینکه چرا احساس ناامیدی از شرکت دارند، طراحی سایت چاپخانه آنلاین تمام تلاش خود را می‌کنند. این دقیقاً سطح جزئیات مورد نیاز برای نظرات مثبت ایده آل است.

9) از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

امروزه همه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، بنابراین منطقی است که کسب‌وکارها برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان خود از این مزیت کامل استفاده کنند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای رشد پایگاه مشتریان و بازگرداندن افراد بیشتر و بیشتری به طراحی سایت چاپخانه آنلاین شما هستند.

10) استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

چه یک لوله کش برای تعمیر یک شیر آب چکه، یک وکیل برای حل یک اختلاف، یا یک جواهرساز محلی که مارک خاصی از ساعت لوکس را در اختیار دارد، مهم نیست که فرد به دنبال چه چیزی است، آن را در گوگل جستجو می کند. یک وب‌سایت کاملاً جدید بدون بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مانند یک ستاره کوچک است که در عمیق‌ترین و تاریک‌ترین نقاط فضای بیرونی به دام افتاده است. فقط برای کسانی قابل مشاهده است که از وجود آن اطلاع دارند. با سئو سایت شما برای همه قابل مشاهده خواهد بود.

سخن آخر

با طراحی سایت چاپخانه آنلاین ، کار خود را به سطح بهتری برسانید. برای طراحی سایت مورد نظر خود با کارشناسان ما در دولوپرس پرو تماس بگیرید.

 

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرس پرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد