seo

seosite

seo

seosite

طراحی سایت با امکان ثبت نام

طراحی سایت با امکان ثبت نام

طراحی سایت با امکان ثبت نام : اگر میخواهید که یک سایتی برای ثبت نام در کسب و کاری ایجاد کنید حتما با ما همراه باشید زیرا ما میخواهیم درباره یک طراحی سایت ثبت نامی خوب صحبت کنیم.

در ادامه مطلب میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

طراحی سایت با امکان ثبت نام

به عنوان یک صاحب یک کسب و کار ، احتمالاً دوست دارید فکر کنید که مشتریان بالقوه خود را به خوبی درک می کنید ؛ اینکه آنها چه کسانی هستند، چگونه رفتار می کنند، و غیره. بنابراین اگر یکی از آنها از وب سایت یا صفحه ثبت نام شما بازدید کند، فکر می کنید در مرحله بعد چه کاری انجام می دهد؟

احتمالاً برای خدمات خود ثبت نام کنید، درست است؟

طراحی سایت با امکان ثبت نام
طراحی سایت با امکان ثبت نام

سفارش ساخت سایت

سفارش ساخت سایت این روزها اهمیت زیادی دارد و رقابت نیز افزایش یافته است. بسیاری از طراحان سایت و شرکت ها تلاش می کنند تا بهترین سایت ها را طراحی کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. در این میان باید توجه کنید که چه سایتی استفاده کنید و باید در سایت خود از چه چیزهایی استفاده کنید تا جذاب شود. پس با ما همراه باشید.

صفحه ثبت نام چیست؟

صفحات ثبت نام، همه یکسان نیستند. برخی از آنها صفحات فرود پس از کلیک PPC هستند. برخی دیگر از طریق پیمایش به صفحه اصلی مرتبط می شوند، برخی حتی صفحه اصلی هستند. علیرغم تفاوت هایشان، همه آنها یک هدف مشترک دارند: ایجاد ثبت نام برای یک سرویس.

در بسیاری از موارد، صفحه ثبت نام آخرین مرحله در یک کسب و کار است. این جایی است که مشتریان بالقوه پس از ارزیابی یک نام تجاری و تصمیم گیری در مورد ارائه خدمات آن چیزی که نیاز دارند، حرکت می کنند. به همین دلیل، طراحی سایت با امکان ثبت نام کمتر بر متقاعد کردن مشتری برای فروش تمرکز می کنند.

برای ایجاد حداکثر ثبت نام، باید مراحل ثبت نام را به حداقل برسانید، و در عین حال، از معدود عناصری که استفاده می کنید حداکثر استفاده را ببرید. طراحی سایت با امکان ثبت نام در اینجا چند نکته و بینش کارشناسان ارائه شده است.

  1. از یک عنوان خوب استفاده کنیدزمانی که مشتری به صفحه ثبت نام شما می رسد، در بیشتر موارد، خدمات شما را ارزیابی کرده و مشخص کرده است که با نیازهای آنها مطابقت دارد. اما، آیا این بدان معناست که دیگر نیازی نیست به آنها یادآوری کنید که چرا در سایت شما هستند؟ پس باید با ترفندهای مختلف سعی کنید توجه کاربران را به خود جلب کنید و آنها را از دست ندهید.
  1. تمام فیلدهای خود را مورد نیاز قرار دهیداین نکته کمتر در مورد الزام بازدیدکنندگان برای تکمیل فرم شما و بیشتر در مورد اطمینان از انتخاب فیلدهای مناسب است. منظور ما این است که اگر تشخیص داده اید که یک فیلد فرم اختیاری است، برای ثبت نام مشتری به آن اطلاعات نیاز ندارید. طراحی سایت با امکان ثبت نام اگر واقعاً نیازی به دانستن شرکت مشتری احتمالی خود، موقعیت او یا تعداد کارمندان آنها ندارید، سؤال نکنید.

برخی از فیلدهای فرمی که باید در نظر بگیرید:

  • نام کاربری: آیا کاربران شما واقعاً برای ثبت نام به نام کاربری نیاز دارند؟ یا می توانید فقط ایمیل آنها را بخواهید و بعد از ورود به سیستم به آنها اجازه دهید نام کاربری خود را تعیین کنند؟
  • تایید رمز عبور: این فیلد قدیمی است و فقط به دلیل پنهان کردن رمز عبور، تکنیک غیرعملی دیگر، ضروری است. پوشاندن رمز عبور فناوری است که باعث می‌شود هر حرف زمانی که در یک فرم وارد می‌شود مانند یک نقطه گلوله یکسان به نظر برسد. این احساس امنیت بیشتری می دهد، اما تنها چیزی که واقعاً از آن محافظت می کند افرادی است که از بالای شانه شما نگاه می کنند.
  • نام و نام خانوادگی: نام و نام خانوادگی را در یک قسمت “نام کامل” ادغام کنید. یا، فقط نام کوچک را بپرسید. هک، شاید حتی به خلاص شدن از شر آن فکر کنید.
  • توافق کاربر: به جای اینکه کاربران خود را وادار به کلیک بر روی یک کادر تأیید کنید که بیان می‌کند با شرایط کاربری شما موافق هستند ، پیامی در بالای CTA خود اضافه کنید. بیان می کند که با تبدیل، کاربر به طور خودکار رضایت می دهد.

    برخی از فیلدهای فرمی که باید در نظر بگیرید
    برخی از فیلدهای فرمی که باید در نظر بگیرید
  1. اطلاعات بیشتر را در مراحل مختلف بخواهیدببینید، گاهی اوقات شما واقعاً برای ثبت یک کاربر جدید به اطلاعات زیادی نیاز دارید. ثبت‌نام‌هایی که به پرداخت در محل نیاز دارند، به فرم‌های طولانی برای دریافت اطلاعات حساس مانند آدرس صورت‌حساب و شماره کارت اعتباری نیاز دارند. وقتی این اتفاق افتاد، طراحی سایت با امکان ثبت نام فرآیند ثبت نام را به چند مرحله تقسیم کنید.
  1. استفاده از یک پنجره مودال را در نظر بگیریدطراحی سایت با امکان ثبت نام برای کسانی که فرآیند ثبت نام سریع دارند، مانند Canva، یک پنجره مودال مزایای مختلفی را ارائه می دهد.
  1. تکمیل خودکار اجتماعی را فعال کنیدتقریباً در هر نمونه صفحه ثبت نام زیر، دکمه های تکمیل خودکار اجتماعی را مشاهده خواهید کرد. اینها به کاربران اجازه می دهد تا با وارد کردن اطلاعات شخصی مرتبطی که قبلاً به شبکه های اجتماعی ارسال کرده اند، فرم شما را با یک کلیک دور بزنند. هنگامی که هدف شما این است که جذب کاربران را تا حد امکان آسان کنید، طراحی سایت با امکان ثبت نام استفاده از تکمیل خودکار اجتماعی کار بیهوده ای است.

روش های طراحی سایت با امکان ثبت نام

  1. ایجاد ارزش در ثبت نام. بلافاصله، توضیح دهید که چرا یک بازدیدکننده باید در سایت شما ثبت نام کند. یک عنوان بزرگ و واضح با چند نکته مهم که ارزش ثبت نام در وب سایت را مشخص می کند، تمام چیزی است که برای توضیح سریع به بازدیدکننده لازم است که کاربران ثبت نام شده چه کاری انجام دهند.
  2. تا آنجا که ممکن است فیلدهای اضافی را حذف کنید. همانطور که در مورد صفحات فرود، هرچه تعداد فیلدهای کمتری در فرآیند ثبت نام استفاده کنید تا روند ثبت نام را ساده تر کنید. در نظر بگیرید که باید چه اطلاعاتی را جمع آوری کنید.
  3. فیلدها را به صورت منطقی گروه بندی کنید. برخی از سایت ها برای ثبت نام به اطلاعات زیادی نیاز دارند از جمله آدرس حمل و نقل، آدرس صورتحساب، اطلاعات تماس، اطلاعات کارت اعتباری و غیره. اگر برای تکمیل فرآیند ثبت نام واقعاً همه چیز ضروری باشد، طراحی سایت با امکان ثبت نام اکثر کاربران از آن پیروی می کنند، مگر اینکه آن را به ترتیب غیرمنطقی تنظیم کنید.
  4. مردم عادت کرده اند اطلاعات شخصی خود را با یک ترتیب خاص تحویل دهند، و این بر اساس منطقی ترین جریان است، به طور کلی چیزی مانند: نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس صورتحساب و اطلاعات کارت اعتباری اما اگر آدرس صورت‌حساب ابتدا باشد، سپس آدرس ایمیل، سپس اطلاعات حمل و نقل، سپس نام، سپس اطلاعات کارت اعتباری، سپس شماره تلفن، بازدیدکنندگان شما در بهترین حالت منحرف می‌شوند و در بدترین حالت عصبی می‌شوند – شاید به اندازه‌ای باشد که سایت شما را بدون تکمیل کردن ترک کنند. فرآیندهای طولانی ثبت نام را به چند مرحله تقسیم کنید. برای بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک، فرآیند ثبت نام با فرآیند پرداخت ترکیب می شود، که به معنای سرمایه گذاری بیشتر در زمان و فرصت های بیشتر برای ناامید شدن کاربران است.
  5. سیاست های امنیتی و حفظ حریم خصوصی خود را مانند روز روشن کنید. حریم خصوصی و امنیت یک مسئله کلیدی و حساس است، طراحی سایت با امکان ثبت نام بنابراین به بازدیدکنندگان خود اطمینان دهید که اطلاعات آنها در اختیار شما قرار دارد.
  6. الزامات رمز عبور را ایمن کنید، اما مضحک نباشید. امنیت مهم است، اما زمانی که یک ثبت‌کننده جدید در حال انتخاب رمز عبور برای سایت شما است، احتمالاً دارای چند رمز خاص است که از آنها استفاده میکند. مطمئنا، ترکیبی از روش های رمزگذاری ایده خوبی است، اما انتظارات خود را معقول نگه دارید. همچنین، اگر از کاربر می‌خواهید رمز عبور خود را با تایپ مجدد آن تأیید کند، منتظر نباشید تا کل فرم پر شود تا مطمئن شوید که هر دو بار آن را به درستی تایپ کرده است. قبل از رفتن به فیلد فرم دیگری فوراً به آنها اطلاع دهید که رمز عبور آنها مطابقت ندارد.

    روش های طراحی سایت با امکان ثبت نام
    روش های طراحی سایت با امکان ثبت نام
  7. بازیابی رمز عبور را آسان کنید. گاهی اوقات ممکن است وارد سایتی شوید که رمز عبور آن را فراموش کرده اید، حال باید چه کار کرد؟ خوشبختانه یکی از امکانات خوب در سایت ها بازیابی رمز عبور است. این روند باید بسیار ساده و به راحتی انجام شود تا کاربران به دلیل طولانی و یا پیچیده شدن آن ، سایت را ترک نکنند.
  8. گزینه refresh Captcha را بدهید. اگر سایت شما از کاربران می‌خواهد که با فرم کپچا احراز هویت کنند که واقعاً انسان هستند و ربات نیستند، طراحی سایت با امکان ثبت نام به آن‌ها این امکان را بدهید که نتایج ارائه شده را به‌روزرسانی کنند.
  9. اشتباهات فیلد فرم را به وضوح شناسایی و توضیح دهید. کاربران هنگام پر کردن فرم های ثبت نام در سایت شما دچار اشتباه می شوند. اگر قسمتی به درستی تکمیل نشده است، فقط به آنها نگویید که اشتباه کرده اند. به آنها نشان دهید که خطا در کدام قسمت رخ داده است و روش صحیح پر کردن فیلد را توضیح دهید. این کار را با رنگ‌های روشن انجام دهید تا برجسته شود و مجبور نباشند هر فیلد فرمی را که وارد کرده‌اند دوباره بخوانند و اشتباهات را اسکن کنند. برخی از سایت‌ها حتی به‌طور خودکار به فیلد توهین‌آمیز پیمایش می‌کنند و اصلاحات را آسان‌تر می‌کنند!
  10. پیشنهاد ورود به سیستم اجتماعی را در نظر بگیرید. ورود به سیستم اجتماعی که به عنوان احراز هویت اجتماعی نیز شناخته می‌شود، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر یا حتی اپل آیدی یا حساب Google وارد سایت شما شوند. این نه تنها به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد سریع‌تر برای سایت شما ثبت نام کنند، بلکه به شما کمک می‌کند اطلاعات معتبرتری درباره کاربران خود جمع‌آوری کنید.
  11. گزینه پرداخت مهمان را ارائه دهید. همه نباید مراحل کامل ثبت نام را تکمیل کنند. امکان تکمیل خرید بدون ثبت نام را فراهم کنید. بله، می‌دانم، اگر می‌خواهند بعداً برای بررسی تاریخچه سفارش، اطلاعات ارسال کالا یا اطلاعات حساب کاربری بازگردند، اکنون ثبت نام راحت‌تر است. اما شاید آنها عجله دارند. یا شاید آنها قصد دارند یک بار مشتری شوند.
  12. به بازدیدکنندگان اجازه دهید تعیین کنند چه مدت باید وارد سیستم شوند. طراحی سایت با امکان ثبت نام اگر ثبت نام کنندگان شما تمایل دارند به طور مکرر – روزانه یا حتی چندین بار در روز به سایت شما بازگردند – به آنها این امکان را بدهید که وارد سیستم نشوند. این یک مزیت کوچک اضافی است که سایت شما را برای کاربرانی که بیشترین بهره را از این گزینه انتخاب می کنند، کاربرپسندتر می کند.
    هنگام انتخاب سیستم ثبت نام یا سبد خرید، بپرسید که آیا این نوع عملکردها برای اطمینان از ایجاد بهترین تجربه کاربری ممکن در دسترس هستند یا خیر. همانطور که روند ثبت نام خود را بهبود می بخشید، مطمئن شوید که با یک روش علمی به آن نزدیک شوید. ببینید چه تغییراتی به بهبود نرخ تبدیل شما کمک می کند و تغییراتی را که هیچ ارزشی به فرآیند ثبت نام اضافه نمی کند یا بدتر از آن به آن آسیب می رساند را کنار بگذارید.

سخن آخر

اکنون اگر به فکر طراحی سایت با امکان ثبت نام هستید ، میتوانید با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید از اینجا به سایر امکانات و مقاله های ما دسترسی پیدا کنید.

 

 

منبع : طراحی سایت با دولوپرس پرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد